Anunțuri proiect POCU
Anunț achiziție directă – articole de birotică și papetărie/rechizite de birou
Autoritatea contractantă: ASOCIAȚIA ,,GRUPUL DE ACȚIUNE LOCALĂ VALEA SIRETULUI DE JOS”, str. Principală nr. 2179, sat Dumbrăveni, județ Suceava, sediul Primăriei, Sala de ședințe, email: galvaleasiretuluidejos@gmail.com, tel: 0751.10.30.20, www.galvaleasiretuluidejos.ro,
Detalii anunț: Achiziții dotări în cadrul proiectului ,,Dezvoltare locală prin servicii comunitare integrate”, POCU/827/5/2/140601
Tip anunț: Achiziție directă
Tip contract: Furnizare
Denumirea achiziției: ,,Furnizarea de articole de birotică și papetărie/rechizite de birou”
Cod/coduri CPV:
- 30192700-8 – Consumabile papetarie și birotică
- 30199000-0 – Articole de papetărie şi alte articole de hârtie
Descrierea contractului: Conform Caietului de sarcini anexat prezentului anunț.
Valoarea estimată, fără TVA: 15.000 lei
Condiții contract: Furnizarea articolelor de birotică și papetărie/rechizite de birou, inclusiv transportul acestora, se va realiza pe baza de comandă fermă, după avizarea contractului de către reprezentanții OIR POSDRU NE. Plata contractului se va realiza în conformitate cu prevederile Legii 72/2013.
Condiții de participare: Depunerea la sediul asociației, prin email, letric, etc, a unei oferte tehnico-financiare, detaliate pe preț unitar, urmând ca după evaluarea ofertelor inițiale depuse, să se solicite, în scris, încărcarea în SEAP a acesteia, pentru achiziționarea efectivă.
Criterii adjudecare: prețul cel mai scăzut
Termen limită de primire a ofertei: 01.04.2021 ora 12,00.
Informații suplimentare: Informații suplimentare se pot obține la sediul autorității contractante, în baza unei solicitări scrise, transmise pe email. Adresa si datele de contact sunt cele menționate mai sus.
Anunț achiziție directă – echipamente IT
Autoritatea contractantă: ASOCIAȚIA ,,GRUPUL DE ACȚIUNE LOCALĂ VALEA SIRETULUI DE JOS”, str. Principală nr. 2179, sat Dumbrăveni, județ Suceava, sediul Primăriei, Sala de ședințe, email: galvaleasiretuluidejos@gmail.com, tel: 0751.10.30.20, www.galvaleasiretuluidejos.ro,
Detalii anunț: Achiziții dotări în cadrul proiectului ,,Dezvoltare locală prin servicii comunitare integrate”, POCU/827/5/2/140601
Tip anunț: Achiziție directă
Tip contract: Furnizare
Denumirea achiziției: ,,Furnizarea de echipamente IT”
Cod/coduri CPV:
- 30213100-6 – Computere portabile,
- 30232110-8 – Imprimante laser
Descrierea contractului: Conform Caietului de sarcini anexat prezentului anunț.
Valoarea estimată, fără TVA: 18.000 lei
Condiții contract: Furnizarea echipamentelor IT, inclusiv transportul acestora, montare și punerea în funcțiune, se va realiza pe baza de comandă fermă, după avizarea contractului de către reprezentanții OIR POSDRU NE. Plata contractului se va realiza în conformitate cu prevederile Legii 72/2013.
Condiții de participare: Depunerea la sediul autorității contractante, prin email, letric, etc, a unei oferte tehnico-financiare, detaliate pe preț unitar, urmând ca după evaluarea ofertelor inițiale depuse, să se solicite, în scris, încărcarea în SEAP a acesteia, pentru achiziționarea efectivă.
Criterii adjudecare: prețul cel mai scăzut
Termen limită de primire a ofertei: 01.04.2021 ora 12,00.
Informații suplimentare: Informații suplimentare se pot obține la sediul autorității contractante, în baza unei solicitări scrise, transmise pe email. Adresa si datele de contact sunt cele menționate mai sus.
Anunț achiziție directă – mobilier
Autoritatea contractantă: ASOCIAȚIA ,,GRUPUL DE ACȚIUNE LOCALĂ VALEA SIRETULUI DE JOS”, str. Principală nr. 2179, sat Dumbrăveni, județ Suceava, sediul Primăriei, Sala de ședințe, email: galvaleasiretuluidejos@gmail.com , tel: 0751.10.30.20, www.galvaleasiretuluidejos.ro ,
Detalii anunț: Achiziții dotări în cadrul proiectului ,,Dezvoltare locală prin servicii comunitare integrate”, POCU/827/5/2/140601
Tip anunț: Achiziție directă
Tip contract: Furnizare
Denumirea achiziției: ,,Furnizare mobilier”
Cod/coduri CPV:
- 39141300-5 – Dulapuri compartimentate
Descrierea contractului: Conform Caietului de sarcini anexat prezentului anunț.
Valoarea estimată, fără TVA: 1.800 lei
Condiții contract: Furnizarea mobilierului, inclusiv transportul acestuia, montare și punerea în funcțiune, se va realiza etapizat, pe baza de comandă fermă, în funcție de necesitățile beneficiarului, după avizarea contractului de către reprezentanții OIR POSDRU NE. Plata contractului se va realiza în conformitate cu prevederile Legii 72/2013.
Condiții de participare: Depunerea la sediul autorității contractante, prin email, letric, etc, a unei oferte tehnico-financiare, detaliate pe preț unitar, urmând ca după evaluarea ofertelor inițiale depuse, să se solicite, în scris, încărcarea în SEAP a acesteia, pentru achiziționarea efectivă.
Criterii adjudecare: prețul cel mai scăzut
Termen limită de primire a ofertei: 01.04.2021 ora 12,00.
Informații suplimentare: Informații suplimentare se pot obține la sediul autorității contractante, în baza unei solicitări scrise, transmise pe email. Adresa si datele de contact sunt cele menționate mai sus.
Asociția GAL Valea Siretului de Jos anunță prelungirea termenului de depunere a ofertelor pentru achiziția de mobilier până în data de 09.04.2021.