În contextul evoluției COVID-19 și a măsurilor preventive adoptate la nivel național, în perioada următoare, pentru a evita riscurile răspândirii epidemiei și pentru a proteja sănătatea cetățenilor, programul de lucru cu publicul al Asociației GAL Valea Siretului de Jos este limitat.
Având in vedere Nota nr. 221983/16.03.2020 emisa de MADR prin DGDR – Autoritatea de Management pentru PNDR si ordinul nr. 78/19.03.2020 emis de MADR, Asociatia GAL Valea Siretului de Jos va informeaza că activitatea de primire si verificare a conformitatii dosarelor cererilor de plata se va realiza in urmatoarele conditii: Asociatia GAL va fi instiintata de catre beneficiar cu privire la data de depunere a dosarului cererii de plată la adresa de e-mail și/sau telefonic, cu minim 3 zile lucrătoare inainte de data preconizata pentru depunerea documentelor. Asociatia va confirma primirea e-mailului de programare si va organiza desfasurarea la sediul GAL a activitatii de depunere a dosarului cererii de plata.
Pentru micsorarea timpilor de contact direct intr-un spatiu inchis, va rugam sa respectati cu strictete conditiile de forma privind depunerea dosarelor cererilor de plata.
Având în vedere cele menționate anterior, vă recomandăm să solicitați informații sau consultanță în probleme din aria de competență a asociației la următorul număr de telefon și e-mail:
Telefon: 0751.10.30.20
Email: galvaleasiretuluidejos@gmail.com
Web: www.galvaleasiretuluidejos.ro
Vă mulțumim pentru întelegere!